Langkau ke kandungan utama

SOCIAL MEDIA

Philips All-in-One Siri 8500 | Seterika Baharu dengan Kerjasama Syomirizwa Gupta x Shikha Grover

Jumaat, Ogos 02, 2024


30 Julai 2024, Malaysia - Philips, jenama peralatan domestik yang paling terkenal di seluruh dunia, telah melancarkan siri Penyelesaian Penyeterikaan Philips All-in-One. Penyelesaian menyeterika revolusioner ini menggabungkan steam dan penyeterikaan dengan pengendalian yang mudah dan prestasi yang kuat.

Sesi perkongsian penggayaan fesyen dan tip penyeterikaan Philips
All-in-one 8500 siri serba baharu bersama Encik Syomir Izwa ( tengah ), Pengarah
Kreatif SyomirIzwa Gupta

"Gaya adalah perjalanan yang unik untuk semua orang. Penyelesaian penyeterikaan All-in-One Philips mengubah cara pengguna kami mengekspresikan gaya mereka, menawarkan pendekatan moden untuk menyeterika. Ia menampilkan teknologi pemanasan dwi yang menyediakan kuasa wap yang dipertingkatkan untuk menghilangkan kedutan daripada mana-mana fabrik yang boleh diseterika. Papan berbilang sudut dan reka bentuk besi ergonomik memastikan pengendalian dan fleksibiliti yang mudah supaya pengguna dapat melihat yang terbaik dengan mudah."
kata Encik Alvin Koh, Peneraju Pemasaran Pengguna untuk Singapura, Malaysia & Pasaran Baru Muncul, Philips.


Siri All-in-One Philips membuat penampilan sulungnya di Kuala Lumpur Fashion Week (KLFW) 2024 sebagai rakan kongsi penjagaan pakaian rasmi acara fesyen itu, di mana jenama itu memperkenalkan siri Philips All-In-One Siri 8500 serba baharu.


Mereka menggegarkan suasana fesyen apabila fesyen memenuhi teknologi, meraikan kualiti, inovasi, kreativiti dan gaya peribadi yang unik dengan mempersembahkan Syomirizwa Gupta x Shikha Grover - The Secret Garden Bespoke Collection Spring/Summer 2025/26. Koleksi ini merupakan kerjasama seni, cinta dan persahabatan yang indah dengan Shikha Grover dari kimkara Design – terkenal dengan seni lukisan asli yang boleh dipakai di seluruh dunia. Kerjasama ini, merapatkan Malaysia dan India, disusun oleh Syomir dalam palet warna yang menggiurkan, termasuk lukisan tekstil dan teknik celup yang dijalin dengan kesenian buatan tangan Shikha yang diilhamkan oleh India yang menakjubkan.



Siri Philips All-in-One 8500 baharu membantu saya menyediakan landasan koleksi saya dengan mudah. Inovasi produk yang serba boleh dan mudah digunakan dengan teknologi pemanasan dwi membolehkan saya menyeterika apa sahaja dan bagaimanapun yang saya suka. Koleksi ini boleh didapati dalam linen kapas, tulle, taffeta, satin berat, sutera dan sifon. Teknologi OptimalTEMP menjamin tiada kesan melecur pada semua fabrik yang boleh diseterika, kerana koleksi ini mempunyai 70% hiasan yang menggabungkan manik, labuci, zardozi dan sulaman,” tambah Syomir Izwa mengenai koleksi terbarunya.

Beliau juga menerangkan cara wap berkuasa membunuh 99% bakteria, dan pemanasan pantas 90 saat adalah penting untuk sentuhan pantas sebelum model menyarung kepingan mereka di landasan, bersama-sama dengan fleksibiliti inovatif produk, termasuk papan berbilang sudut. yang berputar ke mana-mana kedudukan untuk anda menggosok pakaian anda dan tangki boleh tanggal untuk pelbagai tugas rumah.


Siri Philips 8500 menawarkan beberapa faedah utama

1. Teknologi Pemanasan Dwi: Ciri inovatif ini menggabungkan stim dan menyeterika untuk memastikan prestasi yang berkuasa. Penembusan wap yang kuat mengatasi prestasi seterika wap tradisional dengan menghilangkan lipatan pada pakaian anda dengan berkesan, memastikan pakaian anda kelihatan terbaik dan selesa.

2. Tiada melecur, jangan risau: Siri Philips All-in-One 8500 menampilkan teknologi OptimalTEMP, yang memastikan tiada lecuran pada mana-mana fabrik yang boleh diseterika. Oleh itu, anda dengan yakin boleh menyeterika segala-galanya daripada seluar jeans hingga sutera tanpa bimbang.

3. Kepelbagaian: Penyelesaian ini sesuai untuk menghilangkan kedutan pada pakaian, menyegarkan upholsteri atau membersihkan mainan lembut. Ia adalah alat serba boleh dengan tangki air boleh tanggal untuk pelbagai tugas rumah.


4. Pengendalian Mudah: Reka bentuk yang padat dan kawalan mesra pengguna menjadikannya mudah untuk digunakan. Ia mudah untuk keperluan menyeterika dan mengukus harian anda, dan roda bersepadu membolehkan anda mengalihkan pengukus ke mana sahaja anda mahu.

Siri Philips All-in-One 8500 tersedia secara eksklusif di Amway Malaysia. Siri Philips All-in-One 6000 dijual pada harga RM1,199 dan boleh didapati di seluruh negara mulai Ogos dan seterusnya. Untuk kemas kini pelancaran produk terkini dari Malaysia, sila layari https://www.philips.com.my/, Facebook di @philipshomeliving, Instagram di @philipshomelivingmy dan Tik-tok di @philipshomeliving_my.



Catat Ulasan


Hello!

I'm zaza iman, blogging since 2012. like photography, sometime i read book, sometime i like travel..masih menulis blog cuma kadangkala jiwa menulis itu telah menjauh ~ jan 2024 ~ for any collaboration can emel me here : zazaiman17@yahoo.com , thanks.

view this blog!